Polityka jakości, środowiskowa i bezpieczeństwa informacji
TMS Diagnostyka Sp. z o.o. jest firmą świadczącą usługi medyczne w obszarze badań diagnostyki obrazowej, w zakresach Tomografii Komputerowej, Rezonansu Magnetycznego, Rentgenodiagnostyki oraz Ultrasonografii.
TMS DIAGNOSTYKA realizuje cztery podstawowe cele:
- Cel medyczny:
- świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa pacjenta i personelu,
- dbałość o prywatność danych pacjentów.
- Cel biznesowy:
- utrzymanie pozycji na rynku usług Tomografii Komputerowej i Rezonansu Magnetycznego,
- systematyczne zwiększanie ilości świadczonych usług.
- Cel społeczny:
- zatrudnianie personelu profesjonalnie przygotowanego do zawodu,
- w zatrudnieniu i świadczeniu usług niestosowanie jakiejkolwiek formy dyskryminacji.
- Cel środowiskowy:
- odpowiednia gospodarka odpadami,
- minimalizowanie ilości zanieczyszczeń emitowanych do powietrza i wody,
- racjonalizowanie zużycia materiałów,
- zapobieganie możliwości wystąpienia awarii środowiskowych przez stały monitoring aparatury i instalacji.
Postawione cele firma TMS DIAGNOSTYKA realizuje poprzez:
- zatrudnienie oraz współpracę z personelem medycznym o najwyższych kwalifikacjach,
- edukację proekologiczną personelu Spółki,
- bezwarunkowe przestrzeganie zasad bezpiecznego użytkowania aparatury i warunków wykonywania badań,
- przestrzeganie zasad ochrony danych przetwarzanych przez organizację,
- przestrzeganie wymagań prawnych i innych uregulowań mających zastosowanie w prowadzonej przez nas działalności,
- współpracę z jednostkami naukowymi,
- partnerską współpracę z NFZ, publicznymi szpitalami oraz niepublicznymi podmiotami medycznymi,
- bieżące rozpoznanie rynku, w tym kontraktów z NFZ,
- uczestnictwo personelu w szkoleniach zawodowych oraz zjazdach, sympozjach i konferencjach naukowych,
- ciągłe doskonalenie funkcjonujących w Spółce Systemów Zarządzania,
- korzystanie z urządzeń medycznych najwyższej jakości.
Ustanawiając niniejszą politykę Kierownictwo Firmy zobowiązuje się do zapewnienia środków do realizacji Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskowego i Bezpieczeństwa Informacji oraz jego doskonalenia wraz ze zmieniającymi się uwarunkowaniami funkcjonowania firmy.